PROGRAM USPOSABLJANJA S SIMULACIJO:
Mediacijske veščine v socialnem delu

OPIS

Je interaktivna učna delavnica za socialne delavce, s ciljem opremiti jih z veščinami, potrebnimi za učinkovito komunikacijo v socialnem delu ter uspešno obvladovanje konfliktov in stresnih situacij. Delavnice, izvedene v SIM Centru ali na vaši lokaciji, vključujejo praktične simulacije z igranim uporabnikom ter delavnice z uporabo navidezne resničnosti (AR), ki udeležencem omogočajo poglobljeno razumevanje mediacijskih tehnik in izboljšanje komunikacijskih veščin v realističnem okolju. Udeleženci bodo skozi praktične vaje pridobili konkretna znanja, ki jih bodo lahko takoj uporabili v vsakodnevnem delu.

KOMU je namenjeno

Socialnim delavcem, študentom socialnega dela.

namen in cilj
  • Opremiti socialne delavce z mediacijskimi veščinami, ki so ključne za učinkovito obvladovanje konfliktov in stresnih situacij v socialnem delu.
  • Povečati kompetence pri komunikaciji z uporabniki socialnega dela, še posebej v situacijah, ko primanjkuje besed ali ko so čustva močno izražena.
  • Uporaba mediacijskih veščin v praksi
  • Izboljšanje komunikacijskih veščin
  • Poudariti pravila v komunikaciji in obvladovanje stresnih situacij
PROGRAM
ČASOVNICAVSEBINANAČIN IZVEDBE
1 uraPomembnost mediacijskih veščin v socialnem delu - Pomen mediacijskih veščin pri obvladovanju stresnih situacij in učinkoviti komunikaciji z uporabniki. - Konflikt v socialnem delu Pravila v komunikaciji in obvladovanje stresnih situacij - Kaj narediti ko v socialnem delu ostanemo brez besed - Prepoznavanje čustev uporabnikov - in uporaba hipotetičnih vprašanjPredavanje / delavnica
1 uraUPRAVLJANJE S ČUSTVI IN PREPOZNAVANJE ČUSTEV Razumevanje in prepoznavanje čustev - Pomen prepoznavanja čustev pri uporabnikih. - Kako čustva vplivajo na uporabnikovo sposobnost povezovanja z razumom. - Vaja UPRAVLJANJE S ČUSTVI IN PREPOZNAVANJE ČUSTEV Strategije za obvladovanje močnih čustev - Tehnike za pomiritev in zmanjšanje napetosti. - Uporaba "jaz stavkov" v komunikaciji (situacija, čustvo, posledica). - Vaja: praksa z uporabo "jaz stavkov”.Predavanje / delavnica
1 uraNAPREDNE KOMUNIKACIJSKE TEHNIKE Preokviranje in fokusiranje na prihodnost - Tehnike preokviranja negativnih izjav v pozitivne. - Pomen poslušanja preteklosti, sedanjosti in planiranje prihodnosti. - Vaja: praksa preokviranja negativnih izjav. Uporaba cirkulatornih vprašanj in nevtralnost - Kako uporabiti cirkulatorna vprašanja za razumevanje prepričanj uporabnikov. - Ohranjanje nevtralnosti in obvladovanje lastnih prepričanj in predsodkov. - Vaja: postavljanje cirkulatornih vprašanj. Hipotetična vprašanja ko se pojavi tišina v komunikaciji PovzemanjePredavanje / delavnica
1 uraUporaba mediacijskih veščin v socialnem deluSimulacija
ČAS TRAJANJA USPOSABLJANJA

4 ure

LOKACIJA IZVEDBE USPOSABLJANJA
  • SIM Center ali na vaši lokaciji
  • Praktične delavnice in simulacije v realističnem okolju z igranim uporabnikom socialnega dela in s simulatorjem navidezne resničnosti (AR)
KOTIZACIJA

po uradnem ceniku ZD Ljubljana.

Pred pričetkom prosimo, da poravnate kotizacijo na spodnji TRR.

ZDRAVSTVENI DOM LJUBLJANA
Metelkova ulica 9
1000 LJUBLJANA

IBAN: SI56 0126 1603 0921 845
Račun odprt pri Upravi za javna plačila RS
SWIFT (BIC) KODA: BSLJSI2X

Pri plačilu obvezno uporabite sklic: SI00 9114

Plačilo po ponudbi na TRR: IBAN SI56 0126 1603 0921 845 pri UJP (najkasneje 14 dni pred izvedbo usposabljanja).

Vsa morebitna plačila zapadejo oz. za zasedeno mesto izdamo račun, v primeru, da se kandidat/ka izobraževanja ne udeleži oz. se pravočasno ne odjavi (vsaj 5 dni prej).