PROGRAM USPOSABLJANJA S SIMULACIJO:
OPIS
Je interaktivna učna delavnica za socialne delavce, s ciljem opremiti jih z veščinami, potrebnimi za učinkovito komunikacijo v socialnem delu ter uspešno obvladovanje konfliktov in stresnih situacij. Delavnice, izvedene v SIM Centru ali na vaši lokaciji, vključujejo praktične simulacije z igranim uporabnikom ter delavnice z uporabo navidezne resničnosti (AR), ki udeležencem omogočajo poglobljeno razumevanje mediacijskih tehnik in izboljšanje komunikacijskih veščin v realističnem okolju. Udeleženci bodo skozi praktične vaje pridobili konkretna znanja, ki jih bodo lahko takoj uporabili v vsakodnevnem delu.
KOMU je namenjeno
Socialnim delavcem, študentom socialnega dela.
namen in cilj
- Opremiti socialne delavce z mediacijskimi veščinami, ki so ključne za učinkovito obvladovanje konfliktov in stresnih situacij v socialnem delu.
- Povečati kompetence pri komunikaciji z uporabniki socialnega dela, še posebej v situacijah, ko primanjkuje besed ali ko so čustva močno izražena.
- Uporaba mediacijskih veščin v praksi
- Izboljšanje komunikacijskih veščin
- Poudariti pravila v komunikaciji in obvladovanje stresnih situacij
INFORMACIJE
PROGRAM
ČASOVNICA | VSEBINA | NAČIN IZVEDBE |
---|---|---|
1 ura | Pomembnost mediacijskih veščin v socialnem delu - Pomen mediacijskih veščin pri obvladovanju stresnih situacij in učinkoviti komunikaciji z uporabniki. - Konflikt v socialnem delu Pravila v komunikaciji in obvladovanje stresnih situacij - Kaj narediti ko v socialnem delu ostanemo brez besed - Prepoznavanje čustev uporabnikov - in uporaba hipotetičnih vprašanj | Predavanje / delavnica |
1 ura | UPRAVLJANJE S ČUSTVI IN PREPOZNAVANJE ČUSTEV Razumevanje in prepoznavanje čustev - Pomen prepoznavanja čustev pri uporabnikih. - Kako čustva vplivajo na uporabnikovo sposobnost povezovanja z razumom. - Vaja UPRAVLJANJE S ČUSTVI IN PREPOZNAVANJE ČUSTEV Strategije za obvladovanje močnih čustev - Tehnike za pomiritev in zmanjšanje napetosti. - Uporaba "jaz stavkov" v komunikaciji (situacija, čustvo, posledica). - Vaja: praksa z uporabo "jaz stavkov”. | Predavanje / delavnica |
1 ura | NAPREDNE KOMUNIKACIJSKE TEHNIKE Preokviranje in fokusiranje na prihodnost - Tehnike preokviranja negativnih izjav v pozitivne. - Pomen poslušanja preteklosti, sedanjosti in planiranje prihodnosti. - Vaja: praksa preokviranja negativnih izjav. Uporaba cirkulatornih vprašanj in nevtralnost - Kako uporabiti cirkulatorna vprašanja za razumevanje prepričanj uporabnikov. - Ohranjanje nevtralnosti in obvladovanje lastnih prepričanj in predsodkov. - Vaja: postavljanje cirkulatornih vprašanj. Hipotetična vprašanja ko se pojavi tišina v komunikaciji Povzemanje | Predavanje / delavnica |
1 ura | Uporaba mediacijskih veščin v socialnem delu | Simulacija |
ČAS TRAJANJA USPOSABLJANJA
4 ure
LOKACIJA IZVEDBE USPOSABLJANJA
- SIM Center ali na vaši lokaciji
- Praktične delavnice in simulacije v realističnem okolju z igranim uporabnikom socialnega dela in s simulatorjem navidezne resničnosti (AR)
KOTIZACIJA
po uradnem ceniku ZD Ljubljana.
Pred pričetkom prosimo, da poravnate kotizacijo na spodnji TRR.
ZDRAVSTVENI DOM LJUBLJANA
Metelkova ulica 9
1000 LJUBLJANA
IBAN: SI56 0126 1603 0921 845
Račun odprt pri Upravi za javna plačila RS
SWIFT (BIC) KODA: BSLJSI2X
Pri plačilu obvezno uporabite sklic: SI00 9114
Plačilo po ponudbi na TRR: IBAN SI56 0126 1603 0921 845 pri UJP (najkasneje 14 dni pred izvedbo usposabljanja).
Vsa morebitna plačila zapadejo oz. za zasedeno mesto izdamo račun, v primeru, da se kandidat/ka izobraževanja ne udeleži oz. se pravočasno ne odjavi (vsaj 5 dni prej).